+
Kursor stworzono na profilki.pl

Przepowiednia Kamarii

,,Kiedy masz spokojne serce, rozwiążesz każdy problem"

Odwiedziny

Powitanie

Kochane Pandy!

Witam w moim kolejnym (i ostatnim) blogu o Panfu. Mój nick w grze to Hermiona84, lecz naprawdę mam na imię Emilia. Być może część z Was zna mnie, ponieważ pisałam także inne blogi, między innymi o tejże grze, jednak nie tylko. Zaczynałam pisać, kiedy miałam około 10 (?) lat, także troszkę znam się już na blogach. Pewnie wiecie, że od około dwóch lat Panfu przechodzi trudny okres z wielu powodów - m.in porzucenia polskiego Panfu przez moderatorów, odebrania nam możliwości czatowania ze znajomymi czy też braku ciekawych misji... poprawka, braku jakichkolwiek misji. Nie brzmi to wesoło, może i zastanawiacie się więc, po co w takiej chwili dopiero zakładać bloga. No cóż, może i na samej wyspie nie dzieje się nic ciekawego, lecz cały czas razem z akcją #Zagrajwpanfu oraz blogiem Damka i organizowanymi przez niego spotkaniami (obydwa blogi znajdują się w polecanych z prawej strony bloga) staramy się o przywrócenie czatu, dawnej ilości osób w grze itp.
 Pomyślałam sobie, że może zbyt dużo tego tekstu, łapcie więc zdjęcia z ostatnich kilku lat (ach, te wspomnienia wynalezione w grafice google.. xD)






 

Jakież to były czasy :3 No, w każdym razie będę na tego bloga wstawiać np. opowiadania napisane z pomocą mojej weny, opisy misji do zakładek, różne ciekawostki i inne rzeczy. :)
Następny post będzie myślę, że ciekawy. Związany z jedną z akcji na Panfu :P
Pozdrawiam i do napisania!

1 komentarz:

  1. Heh... Teraz jedyne na co możemy czekać to na powrót Panfu :) Miejmy nadzieję, że nie będzie miało tak tragicznego końca jak to poprzednie... Przy okazji, zapraszam na mojego bloga!

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję wszystkim, którzy skomentują ^.^

© Agata | WS | x x.